Paus mitt i stekningen

Tjaloo! Var tvungen att ta paus efter 30min super skön stekning i solen. Mamma är i affären och jag är tvungen att passa maten, så att inte kokar över, ni vet. Äntligen fick solkrämen åka på, jag älskar verkligen doften (eller snarare lukten) av solkräm. Det känns så sommar! Och sommar, det vill vi ha, eller hur? :)

Om exakt två timmar så hittar ni mej i sällskap med Sara och Lollo, hemma hos Lollo. Vi åker bort och grattar henne idag. Kanske tar lite bilder, vi får se:)

Här har ni en solbild på mej från sommaren -07. Marianne knäppte denna på mej i bovall. Tycker den är fin, det ser också förjäkligt sommar ut, havet syns, en liten båt och så sitter jag på en klippa, iklädd solglajjor. Det kan inte bli bättre!

image394

Nu måste jag röra lite i maten.

LoveYoy Guys!


Kommentarer
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

låter skönt :) ha en fortsatt härlig dag

2008-05-04 @ 12:31:19
URL: http://millaans.blogg.se
Postat av: Angelica

fin och sommrig bild!

2008-05-05 @ 07:31:23
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0