Hemma -> stallet

Hallu! Nu är jag hemma igen. Jag och Maja (www.maajzyy.blogg.se) hade trevligt som vanligt. Vi spikade lite tider i planeringen, kollade tåg-tabeller och gjorde ett tids-schema för dagen. Vi åker halv åtta på morgonen, och är hemma nio på kvällen. haha, jodå, vi har räknat varenda minut med marginal. Men Göteborg är ju en sådan underbar stad! '

För er som har missat det, så ska vi alltså åka på en dags shopping weekend i Göteborg. Jag börjar bli förjävligt desperat nu, har inte shoppat på typ två månader. Det är därför jag tjatar så mycket, förstår ni;p

Snart kommer mamma hem och då ska jag iväg till Stallet. Blir där länge idag, ska fixa pållens utrusting och massa.

Jag ligger kvar på listan över mest aktiva, jätte roligt:)

PussOkram
image366

Kommentarer
Postat av: Sabina

GRATTIS DU ÄR EN AV DOM VALDA I BLI BLOGG 2008! :)
Skicka en bild på dig själv i mail. Jag vill ha en bild på varje deltagare jag valt ut för att det ska bli lite roligare! ..

[email protected]

Hugs & grattis!

2008-05-02 @ 15:32:34
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0