Helg-planer

Imorgon är det fredag, det betyder ännu mer helg för min del. Fredagar är en härlig dag, tycker inte ni också det!? Man har hela helgen framför sej, och kan vara uppe sent och bara mysa. Me like! (L) Så här ser iallafall min helg-planer ut´.

Fredag: Kanske vara med Sara. Vara här hemma hos mej isånnafall. Hoppas på bra väder så vi kan sooola oss härligt bruna dåva:) Om hennes mamma jobbar sent kan hon inte komma hit *cry* Så då får jag se vad jag hittar på. Massa på teve iallfall. Var fan är mitt band! och Carina Berg flyttar in.

Lördag: Ska vara i stallet hos hästen en ordentlig stund! Jag och Maja skulle ju göra något, vi kanske cyklar ut som vi planerade i veckan. Får se vad som händer sen. Har lust att komma ut bland lite folk, ingen som ska ha lite party jag kan komma på? (A;)

Söndag: Lollos födelsedag! Jag och Sara åker förmodligen ut till henne med presenterna och hittar på något kul. Nu är hon minsann fjortis söta Lollo<3

Hur ser era planer ut?

image352

Kommentarer
Postat av: Sara

Men mamma kan köra mej dit efter hon vaknat, som du kanske läste på min blogg. Jag kommer typ halv tre - tre kanske då. men smsar imorn.

(btw, så tycker jag att du kan reklama min blogg lie(A), allvarlig jag har bara haft typ 4-5 besökare idag:O "de e fan traaaaaagiskt"! ;)

2008-05-01 @ 22:32:23
URL: http://hanssonsara.blogg.se
Postat av: Blondinklara

Har väl inget speciellt för mig. Ska träffa mina bloggcoacher på Lidlfika imorgon för att diskutera den hektiska utvecklingen av min nystartade blogg. Trevliga planer! Puss!

Ps. Besök gärna min blogg baserad på en parodi av Blondinbella!

2008-05-01 @ 22:37:59
URL: http://blondinklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0