Dagens Skvaller, del 2.

image337


I ett av dagens olägg dissar Kissie några av hennes kollegor och storbloggarna. Hon beklagar dom för att vara tråkigt och ouppdaterade. Hon skriver att bla Kenza "som aldrig skriver något roligt" har tråkig blogg. Hon hånar också Blondinbella med att hon skulle utstråla: "Jag ser ut som jag vore 30 och är så politiskkorrekt." Är det sant det Kissie skriver, eller är det i brist av uppmärksamhet som hon klankar ner på Stina-lee, Kenza och BlondinBella? Vad tycker du?

Jag kan hålla med på ett litet, litet hörn. Men jag tycker absolut att bloggarna håller måttet. Är glad att blondinbella är politisk intresserad, det bevisar att denna värld inte är så förbaskat ytlig som endel andra bloggar ger sken utav.

POK,image352

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0