150kr in-check!

Hej bloggers! Nu har jag hunnit med att klippa gräset, (tog 1,5tim, 150kr incheck [X]) käkat lunch och tagit en halv  kall, skönt dusch. Underbart!  Solen lyser som bara den så jag och mamma åker ut till kusten och solar + fikar lite, typ snart. Ska bara chilla lite först, är helt slut.

Idag fick jag äntligen plocka fram min brun/rosa prickiga bikini. Härligt!  Det är visserligen förra årets från H&M, men jag älskar färgerna så den får hänga med i år också. Ska shoppa en regnbågsbärgad badeu, såg en rikigt härlig på Topshop. Ska kika efter den i Göteborg.

image376

Nu ska jag byta om, dagens outfit kommer senare. Även kameran hänger med till Kusten, bilder kommer ikväll:)

Stek ordentligt i solen nu,

/Fanny


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilken söt bikini! :)

2008-05-03 @ 16:37:34
URL: http://Angelicahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0