Uppdatering

Denna blogg ska ju inte gå samma mycket tragiska väg som mina andra bloggar, det lovade jag ju faktiskt.
Och så ska det vara också. Men jag känner redan att jag börjar slöa efter. Inte bra Fanny, inte alls bra...
Denna veckan har väl varit OK, gått snabbt, som de flesta andra. Han haft SO-prov, fick ett ämne så skulle man skriva uppsats om detta, gick hyffsat. Som vanligt har So-läraren segat med rättningen så resultatet kommer på måndag. Sara for av nån häst igår, hon gick till skolsköterska och kollade handleden. Vilket sedan ledde till vårdcentralen -> remiss till Akuten. Och Lollo den lyllosen följde med och slapp nästan hela skoldagen!(A)
Det var en spricka i handleden, så nu får den stackarn gå med gips i 4 veckor, ingen träning eller ridning:O

Som grädde på moset så är våran varmvatten-beredare crashad!  My godness, det är för fan nollgradigt
vatten vi duchar i! Men nu så får vi tillgång till mammas jobbdusch tills dess att vi får hem den nya..
Och den suger sönder, för det är inget tryck o stålen är lika stor som i en vanlig kranxD Kul att tvätta håret dåva..

Nej, nu ska vi inte sura, låt oss istället kolla in en "förrgårdagens outfit" bild. Jag och mamma käkade middag hos Mimmi och hennes äckligt(!) söta unge, Ebba. Hon är skitsöt., jag lovar. Nu går hon och har börjat prata och allt.
Alltså, bääbisar är egentligen ganska coola, faktisk.

image20




Kommentarer
Postat av: jenna

åh vilken söt skjorta!

2008-03-14 @ 22:39:29
URL: http://gucciime.blogg.se
Postat av: Moa

Alla älskar bebisar. Så länge dom inte kräks på en :S *ryser* Hehe

2008-03-14 @ 23:38:25
Postat av: Fanny

Gillar den jätte mkt:)

Moa: haha aa eller hur(A)

2008-03-15 @ 23:11:11
URL: http://fanniieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0