Tyck synd om mej, jag är sjuk!

image50

Hellu! Jag har (självklart) lyckats dragit på mej nån slags sjukdom. Har feber och täppt i näsa, ont i öronen och huvundet känns som en ballong. Kul när det är lov och allt... 
I förmiddags så drog jag men ner till ICA för att kolla om dom hade fyllt på med senast nummret av Frida, som igår var slutsålt: Det hade dom! Sedan blev det på med Scream-plattan och ligga och läsa i 1 timme eller så. Det var ju TH-special. 2 st postrar har nu adderats  i samlingen(Y) Sen så lyckades jag komma på en fråga som jag vill ställa till dom också. Så nu ska jag bara leta upp ett kuvert och skicka så fort jag bara kan!
Hur har eran dag varit än så länge?
Kramar /Fanny


Kommentarer
Postat av: Saara:D

Hejsan min Fanny!
Sååklart tkr jag synd om dei! (A)
Men vrf tog du bort din användare på bdb!!!!??
De va väl änna lie önödit. Nu strejkar jag mot bdb, men ska inte ta bort det.
För övrigt undrar jag hur man får en egen bild högst upp på sidan??
Vet inte hur det blir ned påskfest, får höra av mej om de, KRAM SARA3

2008-03-24 @ 14:50:37
URL: http://hanssonsara.blogg.se
Postat av: Fanny

Hej Sara:)
Yääh Sara har skaffat blogg

2008-03-24 @ 15:36:36
URL: http://fanniieh.blogg.se
Postat av: Sara

Japp, men de har jag haft ett tag ioförsej.
Fast är kass på att uppdatera, men ska försöka göra de mer nu..

2008-03-24 @ 16:04:29
URL: http://hanssonsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0