Tisdag

Efter ett mycket bra avsnitt av Gossip Girl och ett x antal 'mini cookies' så sitter jag här igen.
Alltså, jag borde verkligen inte! På Torsdag så är det Svenska prov + läxförhör i No (8:ans betyg baseras på denna terminens arbete så det gäller att ligga i(A) Problemet är att jag inte änns har börjat plugga än...
Det är som vanligt fanny. Imorgon blir det inget plugg för då ska jag efter en skittrist dag i skolan, innehållande att stå på en grusplan och utföra diverse aktiviteter,Kallas tydligen friluftsdag, åka in till Hunnebo och BellaGästis och käka mamma + f.d inneboende och lite folk^^ Ska bli trevligt:) Whics me luck lixom,, (A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)(A)

Nej ni, nu måste jag faktiskt plugga den sista kvarten innan jag går och lägger mej. Fanny hon är duktig nu förtiden förstår ni. Somnar senast halv 11 + går upp tidigt och hinner gör mej iordning ordentligt(Y) Imorgon blir det upp extra tidigt, måste packa massa shit + matsäck till ' stå-på-grusplans-dagen' Man får se det från den possetiva sidan: Jag slipper iallafall vanligt lektioner!(I)

Bildern är från i förrgår då jag tvättade mammas bil. Är pank så gör allt jag kan förstår ni.
Visst är 'den-knall-orangea-dressen' snygg(A) Men vad gör man inte för lite money;)


Hadesåbra<3:*

image21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0