Snö..

image27


Okei, idag är det den 21 Mars, och det snöar!  Väldigt kul lixom...  Jag vaknade strax efter 9 då jag tittade ut för att få se hur vädret denna fredag var. Ska det vara lika fint som igår? Mina förväntningar försvann lika fort som de kom. För när jag tittde ut var ett tjockt lager av snö på ca 15cm allt jag fick se. Inte nog med det: Det fortsätter att snöa. Inga små flingor inte, stora, nästan lika stora som den där påskäggs chocladen som alla köper. (okei, kanske inte riktigt så stora, men nästan) Det är typ långfredagen idag va?! Guds straff till mänskligheten med denna snö va! (A) För han dog väl idag? Eller var det Jesus?? Shit vilken koll man har då.. Nej, nu ska jag käka->sen majsan.
tar med kameran så bilder sen då.
 xoxo /F a n n y . S

Kommentarer
Postat av: JB

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1206090558_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra låååångfredag

Mvh

Jocke

2008-03-21 @ 10:48:17
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0