Smink lansering!

Kom nyss hem, har varit på Smink lansering. De ni!   Jag trodde att vi skulle få prova produkter osv men det var mest värvning till att blir försäljare för de företaget.. Men det skulle typ vara någon "vidare träff" där vi som gick med skulle få prova produkterna och massa:) Men vi fick prova lite krämer + kolla på lite smink-kollektioner.
Först så kollade vi vilken hudtyp vi hade. Man skulle sätta nått papper på olika ställen sen så skulle det vara olika många prickar osv. Jag hade Blandhy. Sen utgick vi från det när vi valde krämer + rengöring + ansiktsmask.
Är sjukt trött nu. Var där i 4 timmar så är svimmfärdig. Gött att jag har lov iallafall!

Nu håller jag tummarna inför dragningen av vinnarna av skinnjackan från Jofama.

Sov Sött! Love, Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0