Påskdagen

Nu sitter jag här och ugglar igen. Har grejjat lite med layouten, den är typ klar nu. Är inte nöjd med själva bilden + texten om bloggen men i brist på annat så... Gjorde bakrunden lite påskig, som ni ser. Har inte hunnit fota någonting än. I sjävla verket har jag inte gjort ett ända skit sedan jag gick upp. Ingen frukost, inte klätt på mej, INGENTING! :O  Hur som helst så slänger jag in en bild från gårdagens outfit. Ignorera att jag står i tvättstugan(A)


image32  

- Rosa Ribbstickat Linne, H&M.
- Grått Ribbstickat Linne, H&M.
- Baggyjeans, Stadium.

Herregud! Nu måste jag göra något annat. Fast först ska jag checka lite bloggar. Sen så blir det stallet. Får klä på mej ordentligt. Det är 12 MINUS grader här. Göttans:/ Blir förhoppningsvis bilder + film från snöbus med ponni sen. Puss!!! /Fanny


Kommentarer
Postat av: Lexie

svar: ja fina är de :) jo men jag tror att du skulle passa, iaf om man tittar på bilden du har i headern :) jag ser det framför mig :)

2008-03-23 @ 18:18:51
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0