Lumix FX12

image17

Så är namnet på kameran jag köpte idag. Kameran som har 7,0 MegaPix. är en svart, väldigt smidig kameran med massa sköna funktioner. Ska bli så skönt att fota igen, var flera veckor sen sist. Jag hade ju som sagt ihjäl min Nikon, tappade den i glovet så det blev fel på linsen(A) Inte bra.. men nu har jag ju denna. Är väldigt nöjd med den hittils. Ska se på Hur man blir av med en kille på 10 dagar nu, mycket bra film(Y)
Imorgon blir det ridhuset med pållen, ska försöka få mamma att filma då, förhoppningsvis film + bilder imorgon.

Pusspåer<3

Kommentarer
Postat av: ellennellieh

du får komma med en recension sedan när du har prövat kameran! och så bilder förstås ;)

haha jag vill också hyra den där filmen xD du får referera den till oss ;)

2008-03-09 @ 12:31:35
URL: http://www.ellennellieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0