Jag blir så glad!

Vad glad jag blir, igår hade jag 112 sidvisningar, REKORD! Om ni fortsätter att besöka så lovar jag att bloggen kommer bli bättre och bättre för varje dag som går.  Done deal? Mmm´kay, det är inget jämfört med vissa andras 42 000 träffar om dagen. Men ändå. Det är iallafall en början. Det gör vi tummen upp på!

För tillfället är jag väldigt besatt av mina supersize knäckflan. Råkade klicka ut lite för stora så dom blev typ mega. Har ätit 4 st(A) . Men vafan, det är ju bara påsk en gång om året. (fast det är ju inte påsk nu men shitsame.)
Ska försöka skriva krönika nu. Publicerar när den är klar. Så glöm inte att titta in senare!
Ha en fortsatt bra dag:*

image58


Kommentarer
Postat av: ellennellieh

haha jag är avundsjuk Xd jag har typ inga visningar.. XD hur gör man sin blogg känd? tips? ;)
Jag ska bli nästa perez hilton ser du ;)

2008-03-25 @ 15:42:28
URL: http://www.ellennellieh.blogg.se
Postat av: Fanny (till ellenelliieh)

Nej, för det är JAG som ska bli nästa perez hilton serru(A)
Hmm.. ja typ visa dej på andras bloggar, kommentera osv. Sen så är det förstås att hålla bloggen så aktiv som möjligt med varierande inlägg o blabla:P

Puss!

2008-03-26 @ 11:32:42
URL: http://fanniieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0