Hej min vinterponni!

Kom nyss hem från stallet. Underbart väder. Fast egentligen alldeles för kallt och snöigt för min smak. Men bara för att det var typ 50cm snö som jag och ponni kunde pulsa omkring i så gillade jag det. Trodde att det bara skulle gå att skritta en sväng men sedär hade jag fel! Nån mycket sympatisk bonde hade kört med sin traktor hela ridvägen så det var sånt där perfekt underlag: Åtpackat med ändå mjukt. Blev en 'bus-i-snö-sväng' på 90min. Helt underbart! Och duktig var han också. Det gillar vi<3 Hade hoppast på att mamma skulle filma när vi galoppade i snön, men hon kom inte förrens jag hade skrittat klart och jag ville inte sätta igågn honom igen. Så det får bli imorgon. Slänger in några rykande färska bilder:

image37   image38          image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0