Good Evening?

image49


Good Evening! Har skit tråkigt. Skulle ju inte vara inne mer på datorn idag. Men vafan, inte värre än att sitta och glo på BingoLotto. Har lyssnat sönder öronen med TokioHotel. Deras senaste skiva, Scream. Seriöst, deras musik tröttnar man aldrig på.  Har nog hört dom där låtarna massor av hundra gånger, och tycker fortfarande att dom är lika bra som första gången jag hörde dom, om inte änu bättre! Deras Musik är Kärlek, jag lovar!<3
Nu ska jag bannemej se till att vinna Frida-tävlingen! (om jag får tag på någon tidning dvs..) När vi ändå snackar tävling. Kenza (htttp://Kenza.blogg.se) har en skön tävling där första priset är en urläcker skinnjacka som finns i både svart och brun. Svara på en fråga, fixa till en ultimat motivering och jackan kanske blir din!
(men komihåg: inte bättre motivering än min nuva, för det är nämligen jag som ska vinna den(A)

Som ni ser slängde jag in en gammal outfitbild. Tagen uppe i falun när jag hälsade på hos Underbara Hanna på Höstlovet. Sjukt kul hade vi. Trist att vi aldrig kommer bo så nära som vi gjorde:´(

Vit tröja, GinaTricot.
Rutig kofta, RedRabbit.
♥ Stuprörs jeans, Diesel.


Ha en fortsatt bra kväll hörrni!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0