God natt!

Hellu! Klockan är bara 22:21, men sängen kallar. I natt förlorar vi en timme eftersom tiden vrids frammåt...
Jag ska upp tidigt till optikern för att fixa kontaktlinser, så det blir ingen sovmorgon inte!  Blir kanske en sväg i butikerna också, om jag har tur. Men hörrni, besökarna sjuker, för varje dag som går. Ni får inte svika mej nu, som jag har kämpat med den här eländiga bloggen. Och för en stund gav det resultat, men nu sjuker det. Sakta men säkert! Vad kan jag förbättra? Vad vill ni läsa om? Ge mej tips!? Jag är fast besluten om att detta ska bli en toppbesökt blogg. Mmkay!? Så hjälp mej nu, i svåra tider(A)

Nu ska jag göra mej iordning inför natten. Men tandborstning, ansiktstvättning och allt som hör till!
Hoppas att ni ha haft en betydligt roligare lördag än vad jag har haft...
GodNatt! Och komihåg: S v i k   m e j   i n t e   ! ! !

Vi ses, som vanligt här på bloggen imorgon! Over and out /F

Kommentarer
Postat av: Zandrea

God natt =)

2008-03-30 @ 00:42:33
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0