God morgon!

God morgon! Har inte kommit iväg än.. Det är som vanligt. Men idag har jag faktisk saker att skylla på:

1. Jag dåligt i natt, var tungen att sova lite längre än planerad. Det är ju faktisk helg..
2. Jag känner mej allmänt sepe efter nattens för lite sömn, så var tvungen att piggna till lite.
3. Mamma segar. Hon är ute med hunden + på jobbet en sväng.

Blir nog ingen fotning, det regnar. Men ska kolla lite + hämta klubbtröjan. När jag kommer hem från stallet ska ni få några saftiga inlägg. Jag lovar. Sen såska jag passa på att beställa fodral + något mer från AmericanApparel.  Jag har ju faktisk lite pengar på kontot! Jag som trodde att jag var alldeles pank (förutom pengarna som ska vara till Gbg horseshow, men dom räknas inte, eftersom dom (jag menar dem) är låsta.)
Nu ska jag käka lite frukt och kolla lite andra bloggar medans jag väntar på mamma.
Ha en bra dag! xoxo /Fanny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0