Frisyrer 2007


image31

Från Blont långt -> Blond + Lugg -> Blont ,Snelugg + bruna slingor -> Brunt långt -> brunt kort-> strawberryblont.

Jag får panik! Seriöst, hur kunde jag klippa av det!?? Usch, det är fan katastrof. Nu ska det minsann växa ut igen.
Gillar ioförsei den blonda nyanseen jag har nu mer än min naturliga. Så nu kan det ju växa ut också så blir jag skitnöjd. Nejnej, inga depptals nu Fanny, PEPPTALKS var det. Så peppa mej nu, annars blir jag ledsen i ögat.

Vilken frisyr var snyggast? Vilken färg? Lugg? Utsläppt? Uppsatt? (Svara nu, annars blir det pinsamt)



Take care :*

Kommentarer
Postat av: Moa

Shit... Ångrar oxå att jag klippte av mitt rump-långa hår =( Men nu jävlar ska det få växa xD

2008-03-21 @ 22:59:05
Postat av: Fanny -Piece-of-me @bdb

Moa: Shiiet, hade du SÅ långt:O
Bildbevis, tack(A;)
hadebra

2008-03-22 @ 11:19:15
URL: http://fanniieh.blogg.se
Postat av: Johanna

de du hade på 3e bilden tkr ja va finast! :D

2008-03-22 @ 15:33:13
Postat av: Moa

Du. Jag önskar att jag hade det =P Men det var läängesen jag hade det ^^

2008-03-23 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0