Fredag.

Godagens! Fredagar brukar vara en bra dag. Skolans sista dag, snart helg och sovmorgon - You name it!
Men idag är det annorlunda. Efter en veckas lov blir det, efter helgen dags att återvända till skolan. Har ingen lust alls, om jag ska vara ärlig. Det ända som lockar är mina underbara kompisar som tur är. Det är mer än 10 veckor kvar till sommarlovet. 10 veckor!  *SUCK* Det värsta är att det känns som om jag inte ahr hunnit med något detta lovet. Var sjuk de (förlåt för att jag skiver de iställer för dom, men min svenska lärare påstår att jag behöver träna på detta(A), första dagarna. Sedan så sydde jag och Maja lite på topparna. Har varit i stallet massa. Ingen fest hos Sara heller:/ Sminklansering i förrgår. Usch, vad har jag för liv egentligen!:O Nu blir jag deprimerad, UPPMUNTRA MEJ NÅGON!(A) Nu är jag igång med depptalks, igen. Inte undra på att jag tappar besökare...

Nu ska jag göra iordning ett stor glas med sodastream cola. Det kan behövas, tycker jag. Ha en bra fredag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det undrar jag faktiskt också :D
Blev överlycklig när jag hittade mig själv där. Men det är bara kämpa .)

2008-03-28 @ 13:32:54
URL: http://louizevarnamnet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0