Följ strömmen - börja blogga!

Jomenvisst! Det är dags för Mej att följa strömmen och börja blogga.
Vi får väl se om det går att hålla denna levande, den ska minnsan inte gå
det tragiska ödet som mina andra bloggar gjort...

Hursomhelst. Det skulle ju bli vår nu, men nej då!  Hagel, blåst, regn och snö är allt väderguden har att erbjuda. Visserligen så har det ju inte varit så farligt här uppe i Bohuslän. Men igår när jag var ute och röjde med ponnyn i skogen så började det helt plötslig snöa!  Liksom , det har varit nästan vår i nån vecka nu, så börjar det snöa!
Jag kan tillägga att snön försvann direkt, men endå(A)Nu ska jag inte klaga för mycket (fast det kommer ni få stå ut med i bloggen, depptalks alltså) Vi firar istället att bloggen har premiär! Och, kom igen nu gott folks, glöm för guds skull INTE att kika in dåodå för att kommentera. Annars blir Fanny depp och ledsen i ögat, det vet ni!

Nu babblar jag för mycket igen, Puss på er:*


Kommentarer
Postat av: ellennellieh

haha jag vet hur starkt grupptrycket för att skaffa en blogg är :S Jag har själv upplevt det.. ;)

Hur som helst ser jag framemot att läsa din blogg ;) (känn press!)

Alltså (inte also ;)) du verkar verkligen ha ett jättebra sätt att skriva, och till skillnad från mig verkar du kunna avsluta i tid också ;)

2008-03-05 @ 18:35:16
URL: http://www.ellennellieh.blogg.se
Postat av: Fanny

Haha jovisst blir man pressad? o___O
Tack så mkt! Kul att höra från nån som är så duktig på att skriva:D

Nu ska här bevakas på;)

2008-03-05 @ 18:42:35
URL: http://fanniieh.blogg.se
Postat av: ellennellieh

verkligen :S man måste vara mkt stark för att kunna stå emot trycket ;)
du äger mj * 10000109 på att skriva!!! haha inte ens kommentarer kan jag skriva i normal längd XD

2008-03-05 @ 18:54:16
URL: http://www.ellennellieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0