En ridtur i det vackra.

Efter den händelserika praoen så pallade jag mej vid halv 2 tiden ut till stallet där min ädle springare otåligt väntade på en ridtur. Underbart väder, det var ett tag sedan. Som tur var fick jag med mej mobilen ->kameran.
Gjorde iordning i stallet först. Mockade, fixade kraftfoder, vägde hö och blalala. Sen så tog jag en promenad med inslag av lite NH-träning med min ädlaste springare. Ställde mej ute, på solsidan och borstade, pysslade en stund. Sedan for vi iväg. Eller ja.. Till en början var det väl inte så forigt, men det kom att bli, efter första galoppen..
Ska exprimentera lite med bett så får vi se, förhoppningvis blir det regelbunden dressyrträning nu, var mer än ett halvårsen vi tränade regelbundet. Men till våren fixas paddoken iordning, tillsdess får jag hoppas på regelbundna transporter till ridhuset:) Iallafall, Merano var go idag<3
image9



image11                 image14

    
image15



Nej, nu måste jag plugga SO, booring. Hejdå<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0