Eftermiddag hos Maja

Efter att snabbt ha slängt i mej macka bar det av till Maja. Skitjobbigt att gå eftersom att snön ökade, dessutom snål blåst i kombinationen med att det blåste rätt i ansiktet gjorde mej en aning irriterad. När jag väl kom fram så plockade vi fram symanskinen som är (för att säga det på ett snällt sätt) av den lite äldre modellen. Den kan ibland få för sej att sluta sy, sy ihop till en stor rådklump eller göra något annat groteskt som att tappa tråden. Tillsut fick jag iallafall follat 1 1/2 sida på klänningen HYFFSAT jämt. Vi kan skylla på att maskinen är gammaldags = Fanny och maskinen pratar inte samma språk ibland(A). Efter ett tag tröttnade vi så vi fikade istället.

image28   image29

Blev inte mycket fotat. Men t.v har ni iallafall Majsan i sina vackra Mjukiskläder<3 Andra bilden är jag som ser mycket seriös ut. Och blablabla.. Nu ska jag leta recept för jag ska baka. Uppdatering kommer senare.
Pusspåerallaochglömmintebortbloggennuva!´<3

Kommentarer
Postat av: Majzyy!!

Jag tycker inte om dig när du lägger upp fuuuuula bilder på mig! xDxDxD Det där måste vara min fulaste outfit eeeever!

2008-03-21 @ 22:00:17
Postat av: Majzyy!!

PRATA INTE SKIT OM MAMMAS SYMASKIN FÖRRESTEN!!!!

2008-03-21 @ 22:01:26
Postat av: Fanny -Piece-of-me @bdb

Haha neido, jag ÄLSKAR den symanskinen(A)
Äsch myskläder is the shit jue 8D
btw, jag tvingar dei att börja blogg igen!!:*

2008-03-21 @ 22:07:31
URL: http://fanniieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0