Vem är jag?

Det slog mej, att jag faktisk inte har haft någon ordentlig presentation av mej. Nu när bloggen växer som ogräs så är det nödvändigt! Så här kommer en lite presentation:
I slutet på Juni, år 1994 föddes jag alltså. Bodde mina första 10år i Dalarna, flyttade för 4 år sen ner hit, till Bohuslän. Jag bor i en liten håla som ligger ca 10min norr om Göteborg. Jag är väl som vilken annan 14åring tjej som helst. Älskar kläder, är mycket förtjust i shopping, och tycker om att skriva. Det var den största anledningen till att jag startade denna bloggen, www.fanniieh.blogg.se som jag nu har haft i snart en månad, och som jag förhoppningvis lyckas hålla levande så länge jag vill. Anyway, jag har en D-ponny som heter Merano. Han är en 17åring valack som jag haft i ca 1,5 år nu. Jag har ridit sen jag var typ 7 år eller så. Här är en bild på honom:

Jag har andra djur också. En hund som heter Sally, hon är 3år är av rasen dansksvenskgårdshund. Hon har väldigt mycket energi och är allmänt galen. Tränar agility med henne. Bjuder på en lite bild, även på denna sötsak:

Sen så har jag en leopardgecco-ödla också. Han heter Gunnar, jag vet, det låter helt sjuk! Men så heter han iallafall:p Han är typ 3 år. Ganska äcklig, äter levande syrsor, till mitt stora missnöje...


På fritiden, när jag inte är i skolan och studerar, som många så fint kallar det, så är jag oftast i stallet och grejjar med min lilla ponny, rider osv. Jag tycker om att lyssna på musik också. Lyssnar mest på det tyska bander Tokio Hotel, men även lite annat, bla Amy Winehouse. Annars så hittar ni mej ute och går med hunden eller sittandes framför datorn eller teven. Är beroende av dom, tragiskt nog ;)

Tror inte det finns så mycker mer att berätta om mej och mitt liv. Eller jo: Jag har längre tyck det skulle vara super kul att vara modell. För ca 6 månader sen skickade jag in bilder till olika agenturer och fick positiv respons hos två agenturer. Den skulle jag höra ev mej till när kjade hade åldern + längden inne. Hos den andra blev jag inbjuden till testfotografering. Men hoppade av i sista stund eftersom jag inte hade dom 4000kr det kostade att fota för den fotografen. Ångrar att jag inte tackade jag. Lätt att vara efter klok...

Ja, det var lite om mej. Skriv gärna vilka ni är, alltid kul att veta lite om sina läsare :)
Nu ska jag till stallet och gratta ponny, bilder kommer, ofc!
Ha det bra!
Love, Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0