Tjah!

Tja! Underbart väder idag. Jag och hunden har suttit ute och gottat oss i solen. Tog även en fika:) Håller på och grejjar med ansiktbehandling. Peeling+fuktkräm+dove summerglow. Vill bli brun nuuuu! Idag har det inte hänt nått speciellt. Jag och Sara lurade "E" att vårat största intresse var att fota postlådor. Och eftersom han inte förstår ironi så tog han det seriöst. Haha. Vi skratta så vi häll på att dö. På matten var det kaos, tillslut gav jag och Lollo upp och gjorde massa planeringslistor fram till Sommaren istället:)  Såhär såg jag ut idag:
image213

Jeans, ginatricot.
Blus, Veromoda.
Svart Kofta (inte med på bilden), H&M
Sneakers, scorett.

Ska fortsätta mej fejjan nu. Skriver sen.
Loads Of Love,
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0