Tja!

Tja! Åkte ut en sväng till stallet. Gick en promenad med hästen, sen satt jag ned i solskenet medan mamma gjorde allt. Nackspärren har blivit ännu värre nu. Har gått upp i huvudet och på sidorna + ända ner i axlarna och ryggen. Gaaaah! Nu har jag blivit godkänd av google advense + tradedouble, men fattar inte hur man får in annonser. Nån som kan lära mej?(A) För övring har jag bara slöat idag. Tog ett långt, varmt bad förrut. Sen fixade jag naglarna och hade lite hemmaspa med peeling och ansiktsmask osv. Får se om jag tar mej till skolan imorgon. Får försöka iallafall... Nu ska jag snart käka sen middag, sen så ska jag sova. Är hur trött som helst, fastän jag fick sovmorgon. Ni får ursäkta för tråkig blogg idag, ska bättra mej, jag lovar. Men har inte mått så gött idag som ni vet:(

Ha en bra kväll,
Fanny.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0