Tja!

Tja! Vad görs? Har suttit på läktaren i ridhuset i 3 timmar och frusit häcken av mej. Kul va? Frank Kutcher var jätte bra och det kändes som jag lärde mej av hans clinic. Alltid något när jag själv inte har träningsmöjligheter för tillfället. Nu sitter jag och kollar hästannonser på www.bukefalos.com missförstå men inte nu. Jag ska inte sälja lilla merano och skaffa stoorhäst, eller köpa en till. Men det är bara det att jag tycker det är så försbaskat kul att kolla på hästannonser.Fråga mej inte varför. Det är väl nån konstig störning jag fick när jag föddes eller så (A) ;)
Nej usch, vad jag flummar. Hmm.. vettefan vad jag ska skriva mer. Ska ut till stallet sen, rida lite.. Får se om vi  hittar något att hoppa över. Har sånt jäkla sug efter hoppning nuxD Får alltid det när jag kollar på andra som hoppar. Nej förlåt, lär väl tappa massa läsare så mycket som jag tjatar idag. Men vaddårå, det är ju söndag :P

Nu ska jag kolla vidare, lägger in nått kul sen.
pusshej!


Kommentarer
Postat av: Moa

Vrf blir man så beroende av annonser? :O Jag sitter och kikar på storhäst redan. Fasst det är ju typ 2 år kvar tills det är dags att börja kolla efter det :O ;)

2008-04-06 @ 14:55:25
URL: http://mooish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0