Regn ovh nackspärr..

God Morgon! Sovit gott? Själv så vaknade jag men världens nackspärr, kan typ inte röra huvudet utan att det känns som jag ska dö. Så är hemma från skolan idag. Ingen större ide att försöka glo i böcker nu jue ;) Så jag gick upp som vanligt och käkade lite frukost, sen så tog jag lite dagens outfit-kort, för att sedan byta om till myskläder, slå på radion och krypa ner i min kära säng. Där har jag och hunden legat och segat tills nu. Får inte vända på dygnet alltför mycket, med tanke på skolan imorgon... 


Såhär var det tänkt att jag skulle se ut idag. Lägg märke till terrariet med Gunnar i hörnet. Ni förstår, alla tillbehör ingår om ni skulle få lust att köpa honom (A)
image163        image164

♣ Jeans, GinaTricot.
♣  Topp, H&M
♣ Scarf, VeroModa.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0