Ondag eftermiddag

Hallu på er! Har ni haft en bra dag? Jag kom nyss hem från bussen, och till min stora glädje så har klänningen från aa kommit. SKa hämta denna urläckra sak ikväll på shell :) Jaa.. annars då... Det är onsdag, mitt i veckan då.
Har gått hyffsat snabbt än så länge. Jo men förresten, idag fyller min kära ponny 17år! Gammal gubbe han har blivt:O Ska ut till stallet sen (HOPPAS att det slutat regna då) men lite tårta till han och sina stallkompisar. (observera, inte riktigt tårta(A) Att bero på hästar. Stallägarens kompis är djurkommunikatör och hade pratat med min ponny igårkväll, ska bli jätte spännande att få höra vad han hade att säga :) Nej, nu ska jag inte tjata mer, vet att det booring, men jag kan inte hjälpa att jag har en ovanbligt stort behov av just detta. Hursomhelst, här kommer en `dagens outfit´:
image93

Svart top, H&M.
Svart scarf, BikBok.
Grön scarf, Kappahl?
Baggy jeans, Stadium.

Publicerar lite mer inlägg sen, med ev. lite bilder från födelsedagsponnins Birthday (Y)
Puss på er!
/Fanny


Kommentarer
Postat av: Moa

Grattis till lilla (gamla) Merano =D

2008-04-02 @ 15:57:03
Postat av: Malin.

sv: oj vad bra att du redan vet vad du vill göra.. jag visste också vad jag skulle göra, skulle gå brandman linjen på gymnasiet och sen fortsätta utbilda mig till brandman och ja se hur det gick :P är inte ens i närheten av att bli brandman :P haha

2008-04-02 @ 16:02:32
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0