Moahahah

Nämen Tjenare! Vet ni vad!? Jag har fått 2 svar från folk som vill köpa min ödla. Inte illa va? Både skulle höra av sej på telefonen när dom hade betämt hur dom skulle göra, typ. Skönt, för jag behöver verkligen dom där 500kr till Shoppingen i Göteborg.(A) Sitter dessutom och reklamar min blogg på www.stylesearch.se/snacka!?avdeling=40
Det är nog den enda sidan jag hittat som man får reklama i. Det gör vi tummen upp för(Y) Förresten så har bloggen 3 st unika besökare mer än den hade igår/förrgår. Det gör vi också tumme upp för :) Sen så har det hänt en bra sak till: Jag slipper skolan den 10 Juni, dagen innan skolavslutningen. För då ska vi till Kusinen som tar studenten då, blir lite studentfest antar jag. Men jag hinner hem till den 11:e när vi har skolavslutning. Det får jag inte missa liksom, den bästa skoldagen på hela året. Nu ska jag äta ungsgrillad kyckling och Pommes. Göttans!
Återkommer ikväll såklart, börjar bli skrämmande beroende av bloggen;p
Pusshej,leverpastei
Fanny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0