Min dag + outfit

image310      image311


image312         image313

Dagens outfit^^
-  Linne m. spetsdetaljer, BikBok.
-  Jeansshorts, Stadium.
-  Skor, Scorett

Hade en svart kofta + vit vårjacka över detta.



Hallow bloggen!
Kom hem från Sara precis nu. Vi var ute och gick och pratade och massa. Vi planerar Lollos fördelsedag också, blir himla bra tror jag. Kan inte avslöja något än, med risk  att Lollo läser, men hoppas att allt går i lås nu!

Idag är det Desperate Housewives:) Om exakt 28 min drar favorit-serien igång. Missade förra gången, får verkligen hoppas att teven fungerar som den ska idag.

Imorgon fyller mamma år. Har inte köpt något än. ÅNGEST! Blir nog en blomma eller så, något litet symboliskt liksom... Får kila ner till ICA och köpa imorgon. Blir nog någon god tårta imorgon. Jag älskar tårta!

Imorgon är jag dessutom ledig, eller jaa, resten av veckan. Ska såklart uppdatera bloggen massor under tiden.



image309



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0