Kvälls prat

HeiHei! Har ni haft en trevlig kväll? Det har inte hänt något särskillt sen sist jag skrev men berättar i alla fall, bara för att jag vet att ni är nyfikna. Haha.

Kom iväg till stallet, iklädd mina nya ridbyxor. Fixade iordning lite i Paddocken och tog ut Merano på en sväng i det vackra, för att sedan gå in i paddoken och börja dagens arbetspass. Hoppade några studshinder idag, för första gången på typ 4-5 månader. Gissa om han var pigg!? Han busade runt som en vilde och tyckte det var skit skoj, jag med. That maked my day today, så att säga:) Kom hem vid åtta och käkade göttans kyckling wook m grönsaker + såg på nått nice tvilling program. Tänkt var häftigt det hade vart att ha en tvilling!? Som är nästan identisk med sej sjäv. Skulle jag gärna vilja uppleva! Skulle du?


Hade inget speciellt på mej idag, drog på mej ett par jeans och en rockigt tee. Inget märkvärdigt, så struntade i att fota dagens idag. Men imorgon blir det något roligare skulle jag tro. Att bero på imorgon, slutar tidigt, så Jag sara + Lollo tar nog en tripp till Café Älva för en fika:) Ska ev. med Sara sedan, vi får se hur det blir. The Camera is on som vanligt, så lite bilder imorgon blir det allt!

Går bara imorgon, sen har vi ledigt från skolan Onsdag- Söndag. Soft som sjutton! Missa inte bloggen dessa dagar, ska vara överaktig och hamna på "mest aktiva" listan, har jag planerat förstår ni:p

Nu sängen och en bok!

image309


Kommentarer
Postat av: Mingla

ja jag älskar götet. bor du där eller?

2008-04-28 @ 21:47:39
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Anonym

Godmorgon tjejen! Hoppas att du får en skön tisdag..ska du göra något skoj denna dag?

2008-04-29 @ 08:23:12
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-04-29 @ 12:37:15
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0