Körslaget

Tjabba! Kom alldeles nyss hem från stallet. Det har varit skit väder hela dagen. Regn, blåst och kyla har fyllt denna lördag. Men lagom tills jag red ut så sprack det upp och solen tittade fram. Det gillar vi :) Hur som helst, idag är det exakt 1 månad sedan jag startade bloggen. Det betyder att bloggen fyller 1 månad idag, Grattis bloggen, va!?
Har räknat ut att jag under den här tiden haft 1000 st sidvisningar. Det känns bra, för bloggen har bara vuxit och vuxit under tiden som gått. Jag hoppas att det fortsätter såhär,för det är sjukt kul att på respons från läsarna. Det sporrar en att fortsätta skiva. Ge gärna tips på vad ni vill läsa om, ifallatt jag och bloggen blir för tråkig.
Men hörrni, nu har körslagethållt på i 10 minuter redan. Måste se! Höhö, har man tråkigt så har man. Så att även om jag får lust att rycka tag i en sax och KLIPPA AV Brolles äckliga lugg. Höhöhöhöhöhöhöhöhöhöhö.
Ska kolla teve och äta enchiladas nu.
Ha en bra kväll!
/Fanny.


Kommentarer
Postat av: Malin

Maah , håller med dig om Brolle , man vill verkligen bara ta en sax och klippa av luggen på honom , haha :)
Men Agnes däremot , henne vill man inte göra ngt med , hon är redan så sjukt perfekt att man blir ledsen , haha :D
kram

2008-04-05 @ 22:51:22
URL: http://thedancingshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0