Im happie!

image168

Omg! Shit also, guud, jag dör! Förlåt, men är så jävla glad nu. Jag kan inte säga, jag får inte säga. Men i början av Maj släpper jag bomben dåva. Förlåt att ni får vänta så länge, men det blir liksom inte bra annars:p Herregud, snacka om att jag och S är uppe i varv idag. Stackars våra med-människor. Såhär lät det idag i stallet:

Jag  tjatar allmänt om det som ska hända, kan inte skriva vad jag sa, men jag pratar i kraftigt övertempo samt skriker lite lätt hysteriskt imellan.
Både hästen och mamma kollar konstigt på mej.
Mamma: Du får nog ta det där med Sara imorgon istället.. *skratt*
Jag: Jamen, vaddå? Jag kan inte hjälpa att jag är uppe i varv.


Omg, stackars alla som behöver lyssna på mitt tjat. Men det känns så jävla bra bara! Nu ska jag inte göra er mer nyfikna. Ska istället berätta den goda nyheten (nr1) att en gång varje vecka, vilken dag somhelst, kommer jag att avslöja en ledtråd, för att sedan, i början av Maj, släppa bomben. Mmkay? :) 

Den goda nyheter (nr 2) är att det kommer hit folk på fredag och kolla på ödlan. Dom låter väldigt intresserade, så det verkar lovande. Håll tummarna, att Gunnar inte gör något dumt. (Ödlan heter alltså Gunnar)

usch vad jag babblar. Förresten nu får ni skärpa er, i förggår hade jag 45st unika, igår 30st, idag bara 9 st. Kom igen nu va! Nu ska jag fortsätta babbla nån annanstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0