Home

Hej på er! Är hemma nu. Chill dag i skolan. På idrotten körde vi rugby, var riktigt kul. Blåmärken imorgon tror jag... Sen håltimma x2. Sista timmen hade vi SO. Först pratade vi om "Engla fallet" och sen gick disskutionen över till oseriöst om lock för öronen. Haha. Sen vill våran SO-lärare spela Snake, så han lånade ens telefon och började spela. Sen tog jag bussen hem. Hur har eran dag varit?Jo juste ja, Sara och jag ska ta Gbg-shoppingen i höst ist, när Sara inte är pank;) Så jag ska föröska tvinga med mej Maja. Tror inte det blir några problem där inte. Maja är värsta Shopoholican, jag lovar:)



image196

Dagens outfit:
 - Pikétröja, esprit.´
- Stickad kofta, RedRabbit.
- Baggy Jeans, stadium.

Fick bli osminkat och håret i en tofs. Var megaseg imorse.
Hej-med-er,
/Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0