Hey!

Hey! Är hemma från stallet nu. Fick skjuts till ridhuset idag, han gick skitbra :D Mamma vägrade att filma så det blev ingen film idag. Aja, fick iallafall i linserna utan att göra sönder dom dag, och ur dom också för den delen! 
Har inte hänk något kul idag, tråk dag i skolan och blablabla. Imorgon blir en bra dag. Ska fortsätta med min sopsäck till T-shirt klänning dåva. Har syslöjd på förmiddagen, sen så har jag elevensval där jag också har syslöjd, på eftermiddagen. Det blir chill :) Nu ska jag fixa lite annonser.
Pusshej,
Fanny:)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag gillar också Gwen annars. Kanske inte helt rättvis duell heller eftersom hon är gravid :)
ha en bra kväll!

2008-04-09 @ 21:35:53
URL: http://tezzas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0