Härligt!

Godmorgon på er, har ni sovit gott? Vaknade när mamma gick till jobbet, och trodde jag hade försovit mej, men sen kom jag ihåg att jag faktiskt är ledig veckan ut. Gud så härligt! 

Kommer ett videoinlägg sedan, om kameran vill sammarbeta.

Btw, hittade en jätte söt sida där man kan trycka sina egna t-shirts. Trycken är jätte söta och billig är det dessutom.
Klicka på bilden här nedan för att komma till Fit-tee och beställa dina tryck. Snabb leverans!




Det är mammas birthday idag, så det blir tårta och massa senare. Jag kom på en sak till: Det är den 30:e idag va? Då är det ju idag Frida-nummret med Kenza kommer ut. Måste köpas. Men först en promenad med Vovven.

*POOF*

image309

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0