Happy Birthday!

image97


Happy Birthday Kära Hästen! Usch, nu är han 17år, känns gammalt. Hoppas han hänger i i många år till <3
Jag fixade små bakelser till han och hans 2 hästkompisar bestående av knäckebröd, sirap, äpple, morot + lite frön. Meranos hade ett extra lager som var toppat med banan. Han är en succer för banan, det är helt sjuk vad han älskar banan. Att bero på älska. Djurkommunitatören hade vart hos Merano igår kväll. Det hade gått jättebra, bara goda nyheter. Han sa att han gillade oss (jag o mamma) jätte mycket! Gud vad skönt! :´) Han hade inte ont någonstans (nu fick vi det bekräftat också:D) och han trivdes jätte bra där han står nu. Det kändes jätte kul.
Han sa att han tidigare fick belöning när han sprang, (Han var ju galoppör ett tag i unga åt, det verkar sitta i än) och att han inte förstog hur han skulle göra, varför han inte fick springa och galoppera snabbt nuförtiden, han fick ju beröm för det förritiden. Så fick tips att jag ska försöka tänka sakta, lungt, och att han då förhoppningsvis kommer lugna sej. Hon sa till han att jag ville att han skulle vara lugn när jag red och sådär. Så nu hoppas vi på att han tagit åt sej detta. Och jag kommer definitift göra mitt bästa för att hjälpa honom med detta.

Loads of love,
Fanny.


Kommentarer
Postat av: Lisen

De där var så jävla coolt me Djurkommunitatöre!
Det var ju tur att han trivdes och måde bra...=)

2008-04-03 @ 18:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0