Good afternoon :)

image98

Hellu! Kom hem från bussen nu för en stund sen. Tänkte dra en liten sammanfattning av dagen. Först så hade vi Svenska, skitsegt. Men sen hade vi syslöjd x2. Mitt och Saras tyg hade kommit, så vi började lite med våra t-shirt klänningar. När vi väl hade klippt ut och nålat ihop såg det ut som 2 st förstora sopsäckar, en blå och en korallfärgade, den sistnämnda min. Hett med korallfärgad sopsäck? Svar nej... Men vi nålade in och shit så det ska nog bli bra påstår slöjdtanten ;) Annars har det inte hänt så mkt när jag tänker efter... Ganska gött väder, varmt och soligt, åtminstonde ganska. Så ska ut vilken sekund som helst till stallet och pålle. Rida lite.. Medans så hämtar mamma ut klänningen på posten. Ooh vad jag länktar! Lägger upp den här sen, ofs :)
Måste rusa, loads of love,
Fanny!

Kommentarer
Postat av: Lisen

Ska du ha den på dig i morgon om den passar??
DEt ska bli kul att se den..Var beställde du den??
=)

2008-04-03 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0