Gokväll!

Nu har jag suttit här alldeles för länge igen, som vanligt. Men jag älskar ju detta, blogg.se i mitt hjärta(L)
Och mina kära, än så länge få, läsare. Jag hoppas ni är bloggen och mej trogna så länge ni lever ;)
Nu ska jag ta lite frukt framför teven. Visst är jag töntig som tittat på `Klass 9A´ på SVT. Det går ju idag, så ska förbereda mej inför natten. Sedan lite teve. Jag somnar sedan sött i min säng, omringad av TokiHotel affisher.

Förresten, hörde att Bill (TokioHotel Bill alltså) hade opererat bort cystan i halsen nu. Operationen gick alldeles utmärk, utefter vad jag har hört. Skitbra! Nu hoppas vi att det läker som det ska,så ska han snart må bra igen <3
Är han inte söt!!? :)
image92


Gonatt, Love,
Fanny


Kommentarer
Postat av: anna

hoppas du har en underbar onsdag! kram!

2008-04-02 @ 13:17:33
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0