Bye bye ödlan!

Fredag idag, göttans! Min dag har varit som dom flesta andra fredagarna. Men något är annorlunda. Idag blev jag äntligen av mej ödlan! ByeBye, Adios, hejdå på han. Killen som köpte han var typ 10 år och jättesöt. Han frågade om han kunde ha honom i knät när dom åkte hem. (till gbg) Vi sa att det var nog bäst att han var i buren :p Inte nog med att jag slipper ödlan och hans hemska syrsor, jag fick betalt för det också. 500kr inkasserat. Det behövs..

Planerna för helgen ser ut som så att imorgon måste jag plugga häcken av mej... Om jag har tur hinner jag göra något annat också. På söndag ska vi åka och hälsa på lite folk i deras nya hus. Dom har en jävligt söt bäbis så det blir nog bra:)  Vad har ni för planer?

Nu ska jag äta gott och kolla lite teve.
Vi hörs senare,
Fanny♥



Kommentarer
Postat av: alexandra

går andra året just nu, så har bara ett år kvar =)

2008-04-11 @ 20:45:27
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0