APRIL APRIL...

..Din dumma sill, jag kan lura dej vart jag vill!  Idag är det ju, som inte kan ha missat, 1:a april. Det betyder för mej en dag då man måste vara noga på sin vakt, för om du bara för någon sekund är oaktsam så är du genast lurad, och någon gapar :"April, april din dumma sill, jag kan lura dej vart jag vill!" Jag blev inte lurad idag, för första gången på väldigt många år. Har ochandrasidan hittat massa saker som låter lite skumt i tidningarna.
Men alltså, alla vet ju att det alltid är med aprilskämt i tidningarna så det är inte vits med det längre :P
Jag slapp alltså undan idag, men hur hade ni det idag, den 1:a april, dagen till ära: Råkade du ut för några aprilskämt idag?

Ska leta upp lite outfits på datorn nu, publicerar sedan :) Puss på er, ha det gött så länge! /Fanny♥


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jagb blev inte heller lurad men lurade både mamma o Kim. Och massa i skolan förstås:D

2008-04-01 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0