ÄNTLIGEN!

Hej! Det var jättelänge sen sist. I 2 dygn har blogg.se försökt ändrar plattform, vilket inte lyckades. Så det verkar som om denna långa väntan pågått helt i onödan. It sucks. Iallafall, jag är jätteglad över att vara tillbaka!

Tänkte uppdatera lite om vad som har hänt dom senaste dagarna. I söndags var jag hos optikern och fjorde kontaktlins-undersökning. Allt var bra, så OK att jag använder linser. Sedan var det linsträning där också. Skulle försöka peta in dom, ut som och sedan begärde kärringen att jag skulle sätta i dom igen. Men efter 90min kämpande fick jag äntligen åka hem. Med ett par månadslinser i mina ägor. Jag gick in en sväng på HÖÖKS hästsport också, visar lite bilder på det jag köpte sedan. Så här såg jag ut:

image82

På Söndag kväll hade jag lite `hemmaspa´ dagen innnan skolan liksom. Mysigt :)
Sedan kom då måndagen. Bar inga linser, då jag ska vänja in ögonen först. Kom hem från skolan, och skulle då sätta på mej linserna. Jag får inte in dom. Sedan så lyckas jag tappa bort den ena. Men bara för en stund, för senare hittar jag den, sittande på kranen! Försöker lite till, ser att det är ett stort hål i linsen. NEJ!
Jaja, får träna lite med andra linsen då, tänker jag. Men då går den också sönder! Jag verkar inte ha så god hand med sånnadära linser;)

Sådär såg mina dagar ut, då jag inte kunde komma i här. Hoppas era -inte-komma-in-på-bloggen-dagar- var betydligt bättre, för mina sög!
Love, Fanny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0