Affliator

Godkväll!

Blev tipsad av http://designadinblogg.se att ansluta mej på affliator och på så sätt tjäna pengar på min blogg. Det är en väg som många av de kända bloggarna har gått! Jag blev nyfiken och registerade mej direkt. Trodde det skulle vara krångligt att få in reklamen på bloggen, men med hjälp av tipsaren, som har massa blogghjälp på sin sida, har det gått utmärkt:) Har redan dragit in pengar, ersättningen är superbra! Om det är något ni undrar ang. annonsering så är det bara att skriva, jag hjälper er gärna!

För att att ansluta dej, helt gratis och börja tjäna pengar redan idag klicka på rutan här nedan. Jag lovar, det är värt det! :)




Affiliator.se 

Nu ska jag kika lite bloggar, för att sedan stappla iväg till sängen.

image309

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0