Sunny day :D

Hallå bloggen! Allt bra en måndag som denna, efter hela lång helgen och allt? Känner mej inte pepp inför veckan skola. Ingen lust med skola alls... Får drömma mej bort till Shoppingen på fredag. Åtta timmar i Göteborg är ju aldrig fel.

Det är sunny väder idag. Ska ta med mej något att äta ut till trädgården. Blir kanske, kanske en video-update medans jag solar:p

På denna bilden ser ni lite av dagens oufit: Tee med tryck -ginatricot, jeansshorts - stadium, tights- H&M och kofta - H&M. Både koftan och tightsen åkte av när jag kom hem. Sjukt varmt!




image412image411



På denna bild syns håret bättre. Vad tycker ni, vad ska jag göra med det - Ska jag blond-slinga ännu mera, eller låta det blekas av solen?

Nu solen med en cola och videoblogg!

, Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0