News

Hallå på er !

Solig dag idag, härligt! Kom nyss in från trädgården, har stekt lite:)
Innan dess har jag käkat glass, fixat tågkort + nördat med Maja.

Blev klar med t-shirten idag också, en korallfärgad sak:p
Blev kortare än tänkte men aja.

Är inte aktiv här i bloggen nu på en obestämt tid framöver.
Känns inte som jag får ut något av att sitta här och skriva.
Dessutom vill jag vara ute nu på våren/sommaren.

Så ni slipper mej ett tag framöver.
Kanske kommer och skriver något ibland.

Btw, imorgon är det Göteborg och shopping som gäller.
7.29 går tågen, är hemma vid nio at the evening igen.


Pusspåer, hade så ¨gott utan mej;)

/FANNY

Kommentarer
Postat av: Leia

haha....det var väl det jag tyckte att jag nördade idag;) haha...

hoppas shoppingdagen imorn blir underbar och jättesoooolig.

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0