Idag

Nu är jag hemma igen. Jag och Sara (www.hanssonsara.blogg.se)  fixade lite till Lollos grey. Kan inte säga mer än att det blir sjukt bra! Hoppas hon uppskattar det:) Kan inte säga, förrens 4:e, vad vi köpte till henne, men det blev massor av söta saker. Jag köpte ett svart baslinne på H&M och matte cool foundation från Rimmel. Hittade massa fint på Ginatricot, men får egentligen inte shoppa förrens i Gbg, så köpte inget. Lunchade på Room, trevligt. Åt pastasallad m mozarella och tomater och massa, asgött! Sara år PiZZa Slice. Hämtade även ut glasögonen, Tommy Hilfinger´n är feljusterad och sned, så får åka dit igen:/ Lite bilder från dagen.


image342 image343

image344  image345


Ska ladda upp bilderna på det lilla jag shoppade, kommer strax!

image339

Kommentarer
Postat av: Sara

HERREGUD vad jag stirrar! :O

2008-05-01 @ 16:46:45
URL: http://hanssonsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0