Göteborgs shopping

Hellåw på er!

Det blev en underbar dag igår. Soligt och precis lagom varmt.
Kan berätta lite om dagen.

Vi kom dit vid nio tiden. Letade upp en café, hittade ett supermysigt nära stationen. Fikade/frukostade  lite där innan vi sprang visare till Arkaden/Kompassen/NK. Vi hittade, nästan. Tittade in på bla topshop, Zara, Mango, Rut m.fl, monki. Är riktigt besviken på både Zara och Monki. Monki var en sjukt flummig shop med väggarna tapetserade med speglar + wierd musik. USCH! Zara hade inte alls det utbudet jag förväntade mej..

Lunchade på MD, Ceasarsallad med massa tillbehör. Sedan vidare till H&M teenager, Victora of sweden och massa mer.  Gick lite i nordstan också, till CUBUS osv.

Satte oss i parken med en cheezburgare och mineralvatten och njöt av solen ett tag. Förerna värkte som shit och vi var allmänt TRÖTTA.

Besökte lite mer affärer innan vi köpte choklad- crossianter.(stav?) Bland det godaste jag har ätit, skulle jag tro<3

Sedan tåger hem, hemma vid nio igen.



Grejjen är den att någonstans, i göteborg står två kassar, en från pepejeans, den andra från H&M teenager. Dom tillhör mej, eller tillhörde mej. För dom är nämligen inte mina längre... Lyckades glömma det sjukt snygga solglajjs-linne + blondie linnet. Förmodligen inne i fotoautomaten. HELVETE! Inte glad över det alltså.. Dom kan befinnas sej på tåget, mamma ska ringa på måndag och kolla med västtrafik. Buhuu:S


Detta hade jag iallafall med mej hem:

image433

  




image434

image435

Boxer trosor (t. vä) 70kr/st - Topshop.
Randigt inne med sailor detaljer, 249kr - Topshop.
Vitt ribbat linne, 69kr - Rut m.fl.
Sailor linne, 129kr - ginatricot.
Ankel-soc 2p, 39kr - ginatricot.
Hipsters 3p, 49kr - Rut.m.fl.

Big size väska, 399kr - Victoria of sweden.
Tygskor, 299kr - Scorett/tiamo.

( Svart linne m. glasögon, 399kr - Pepe jeans)
( Brottarlinne m tryck, 149kr - H&M teenager)



Hoppas verkligen att jag får hem det borttappade, grämer mej för att jag lyckades tappa bort dom, faan!

Nu ska jag sola, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Sofie

druckit saigon 69? vad tyckte du? :)

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren!
Hoppas du har haft en bra helg!

2008-05-18 @ 23:49:36
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: jennifer

Oh, jag hoppas du går med i tävlingen på min blogg ? ;)

2008-05-23 @ 11:45:13
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: reding

hur många dagar är det kvar till din 18års dag..... SAMT ett tips:::::::::::::: hur många måndagar är det mitt i veckan? svar skcikas till: redtube.com

2008-05-27 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0