1:a Maj, morgon.

Hej på er och på bloggen! Har ni sovit gott? Jag och mamma kollade på Pretty Woman igår. När klockan var halv ett stapplade jag äntligen i säng och somnade sött. Vaknade såklart alldeles för sent idag, halv 10 hann klockan bli. Nåja.

Ska som sagt iväg med Sara, vi hämtar upp henne vid elva tiden. Kollade lite bussar nu, shit vilken bussbrist det var idag!  Att bero på Sara, jag provade hennes äckligt snygga hängsel shorts iförrgår, jag är avundsjuk!  Från Sach, 900kr

image338

Håller på att ladda upp dagens outfit, kommer strax!
Btw, har fixat ny signatur, som matchar headern, vad tycker ni?:)

image339

Kommentarer
Postat av: Sara

Sasch company, var det :)
Tycker faltist att du kan lägga in en liten länk till min blogg bakom mitt namn(A) ;)
Btw, "hängsle-shorts", inte "hängsel shorts" ;)
Bara för att jag måste kommentera det, lixom ;)

2008-05-01 @ 16:44:35
URL: http://hanssonsara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0