Plugg i solen

Hej igen! Mådde inte alls bra förrut, huvudet var på väg att sprängas + att jag mådde illa,  så la mej för att vila en stund. Kände mej lite bättre efter de, så gick ut och satte mej på gräskullen för att plugga lite spanska.  Buhuuu. får inte träffa hästen på 3 dagar, idag mådde jag dåligt, imorgon lollo, på onsdag Gbg horseshow.
Lite bilder jag knäppte på kullen mellan glos-inlärningen:p


image263

Nu ska jag ta mej lite kvällsmat, blir nog yoghurt och rostadmacka.
Ni får ha det bra darlings,



image264


Kommentarer
Postat av: Sara

Jo men precis! Jag tycker den är super fin! Kan tänka mig att ha på mig den en varm sommardag med en snygg vid väska och ett par vita ballerina skor!

2008-04-21 @ 20:35:03
URL: http://bysara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0