Planering

Hej på er! Är hemma nu, slutar tidigare idag:) Min dag har väl varit hyffsad. Kände mej OK i nacken idag så kom iväg till skolan. Börjar planera inför Göteborg nu. Jag är en sån där människa som är i stort behöv att planera. Jag älskar att göra listor och hela paketet. Det är inte det att jag behöver veta exakt vilken tidpunkt och exakt vad jag ska köpa, det är nästan pinsamt, men sanningen är den att jag tycker det är kul att planera. Att skriva listor är typ det roligaste som finns:O Jag är verkligen inte ordningsam på något vis, jag stökar alltid till och skiter i det mesta som har med ordning och göra, faktisk. Men konstigt nog planerar jag som en galning. Haha, jag måste vara den konstigaste människan i världen :p

Förslag Tidsplan, Göteborg i slutet på Maj:

8 00 - Tåget går. (ca)
10 00 - Framme SENAST.
10 15 - Fika
10 30 - 13 30, shopping
13 30 - Lunch.
14 30 - Fortsätt shopping
17 00 - Tåget hem?
19 00  - hemma?



Shopping, Göteborg i slutet på Maj:

- Heels i någon kul färg. Topshop?
- Stoor väskam, svart.
- Blommiga basplagg.
- Party fodral.
- Jeans-shorts, korta.
- Solglajjor.
- Någon söt sommar kofta.

Haha, Mmjo, ni ser sjävla, planering är min grej, va?


Nu ska jag gå ut i vackra vädret och busa lite med Vovven. Kameran följer med, så bilder kommer sen.
Love,
Fanny.


Kommentarer
Postat av: Moa

Haha! Fanny då.. ;) Men har du inte skrivit packlista till lägret än? Har jag gjort,2 st faktist. Men dom är borta xD

2008-04-09 @ 13:27:33
URL: http://mooish.blogg.se
Postat av: Fanny

Nej jävlar! Det har jag glömmt, måste göras;)
Men när 17 kommer detta infot om lägret, im going mad snart:O
;)

2008-04-09 @ 15:30:16
URL: http://fanniieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0